Hodnocení obchodu
Zboží zaplacené,nedorazilo a na dotazy obchod nereaguje.Jsem zklamaná,nikdy se mi to u žádného obchodníka nestalo.
Skoro žádná komunikace a dlouhé doručení objednávky. Už je to 10 dní od objednávky a stále ji neodeslali. A ani nevím, kdy dorazí. Obchod přestal komunikovat.
Na eshopu měli napsáno že zboží je skladem. Už týden čekám na odeslání objednávky ale pořád nic...
Jako posílat mi něco typu jak to mám hodnotit když mi ještě Balík nedoručil ♀️ platba předem a na balík čekám uz dlouho ♀️
Objednali jsme si kryt mobilu s držákem. Uvedený termín dodání byl tři dny. Chvátali jsme na to, tak jsem spoléhal, že to cca ty tři dny bude. Ale po třech dnech nic, tak jsem psal email. Paní hned reagovala s tím, že bohužel to brzdí ten držák. Že náš design nemají. Domluvili jsme se tedy na jiném designu držáku, ještě ten den balíček odeslali a druhý den přišel. Vše se stihlo úplně akorát. Takže za mě super, až na tuto malou komplikaci. Ale obchod se k tomu postavil velice vstřícně.
B
Barunka
Je to hrozně dobrý e-shop já jsem si sice neobědnávala ale moje kamarádka je spokojená ale neví kde to má napsat tak to za ní píšu já ,kryt a řetízek na kryt jí přišel v pořádku a byla velmi spokojená s obědnávkou a zdravím kamarádku♥️
V pracovní den, ve stanovenou dobu mají záznamník, který Vám sdělí, že máte zavolat v pracovní den. Odpověď na mail....žádná.
EP
Eva Přikrylová
Těšila jsem se na tento kryt strašně moc. Vždy jsem obdivovala s otevřenou pusou vaše videa na YouTube. Snila jsem že jednou budu mít váš kryt. Můj oblíbený eShop je od teď luvcase. Kryt je neskutečně pohodlný na pohmat. Sedí na telefon lépe než originální kryt k telefonu. Těším se až si objednám další věc z vašeho eshopu.
AZ
Aduš Zigáčková
nádherné kousky ( všechny)❤️❤️ a velice dobrá videa na youtube
Zboží bylo odesláno před měsícem, ale stále nedorazilo. Nelze se dovolat.
GM
Gabriela Mikulíková
Vyrábíte hezké kryty dávám 5 hvězdiček je to opravdu moc moc hezké good luck 😘👋
Zboží nemohu hodnotit, jelikož jej zatím nemám. Výroba a odeslaní zboží proběhlo rychle a pak začali problémy. Zboží jsem chtěla zaslat na adresu bydliště, jelikož jsem neměla peníze na účtu a potřebovala jsem zboží uhradit cash, za to mi k objednávce naúčtovali poplatek za dobírku. Jenže společnost PPL mi balík uložila v Parcelshopu, kde lze platit jen kartou. Moje banka má nejbližší vkladomat 50km od bydliště. Když se mi povedlo peníze vložit na svůj účet a u Parcelshopu zásilku uhradit, obrazovka kam se zadává kód pro vyzvednutí nefungovala. Robot na on-line chatu mi nedokázal pomoci. Tak jsem odjela a vrátila se k Parcelshopu večer po práci. Balíček už tam nebyl, zmizel i aplikace. A od té doby se marně pokouším dovolat na Luvcase.cz. Automat mi stále dokola říká, že volám mimo pracovní dobu, ačkoliv tak tomu není a je pracovní den. Za to mi Luvcase poslalo e-mail o vymáhání částky za zboží, které jsem si nepřevzala. Nejen, že ani následující dny nikdo nereaguje na telefon, dokonce ani na 2 poslané e-maily z mé strany. A jak jsem již psala zboží mají uhrazené, ale já jej nemám a nevím kdo a kdy mi jej pošle!?!?!?
Objednával jsem 5.9.2024. Dodáno mělo být do 11.9.2024. Dnes je 17.9.2024 a stále nic.
Delší doby dopravy, ale s tím se musí počítat.